Yaygın soruların yanıtları
Sıkça Sorulan Sorular
Siparişleriniz, stok durumuna bağlı olarak genellikle aynı gün kargoya verilir. Kargo firmasının teslimat süresine bağlı olarak, siparişiniz en geç 2 iş günü içerisinde adresinize ulaştırılır
İade ve değişim politikamız kapsamında, satın aldığınız ürünleri 14 gün içinde değişim yapabilir, 30 gün içinde koşulsuz para iadesi talep edebilirsiniz. Ürünlerin orijinal ambalajında, kullanılmamış ve eksiksiz olması gerekmektedir. Detaylı bilgi için lütfen iade ve değişim şartlarımızı inceleyiniz.
Teslimat adresinizi sipariş vermeden önce web sitemizdeki hesap ayarları bölümünden güncelleyebilirsiniz. Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapmak için hızlı teslimat sürecimiz nedeniyle en kısa sürede bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz
Siparişinizin durumunu, size sağlayacağımız anlaşmalı kargo firmasının sipariş takip numarası ile kargo firmasının web sitesi üzerinden kolayca takip edebilirsiniz. Ayrıca, hesap panelinizden sipariş geçmişinizi görüntüleyebilirsiniz.
Müşteri desteğini almak için, web sitemizdeki “Oturum Aç” bölümünden hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Alternatif olarak, support@rfidax.com adresine e-posta göndererek destek talebinizi iletebilirsiniz. Ekibimiz en kısa sürede size geri dönüş yapacaktır.
Hatalı teslimat adresi girdiyseniz, siparişinizi tamamladıktan sonra en kısa sürede bizimle iletişime geçmeniz önemlidir. Hızlı teslimat sürecimiz nedeniyle, adres değişikliği talebinizi mümkün olan en kısa sürede support@rfidax.com adresine e-posta göndererek veya müşteri hizmetlerimizle telefonla iletişime geçerek bildirebilirsiniz. Gerekli düzeltmeyi yapabilmemiz için bize bilgi vermeniz yeterlidir.
Evet, belirlenen ülkelere gönderim yapıyoruz. Ancak, ilgili ülkenin vergi ve gümrük ücretleri alıcıya aittir ve teslimat sırasında yerel yetkililer tarafından tahsil edilebilir. Ayrıca, gönderim yaptığımız ülkeye bağlı olarak kargo ücretleri ve teslimat süreleri değişiklik gösterebilir. Siparişinizle ilgili detaylı bilgi için ödeme aşamasında kargo seçeneklerini inceleyebilirsiniz
Şiparişinizdeki ürünler, stok durumu ve gönderim merkezine bağlı olarak tek bir paket halinde gönderilmeye çalışılır. Ancak, bazı durumlarda ürünler farklı depolardan sevk edilebileceği için birden fazla paket olarak teslim edilebilir. Kargo detaylarınızı sipariş onay e-postasında bulabilirsiniz.
Hala yardıma mı ihtiyacınız var?
Bizimle iletişime geçin
E-posta: info@rfidax.com
Adres: Barış Mahalle, Dr. ZEki Acar Caddesi, No:118, Gebze, Kocaeli, Türkiye
Telefon: (+90) 545 480 55 32